miercuri, 13 februarie 2008

Happy Valentine's Day?

Nu vreau sa ajung vreodata sa spun “mi-e dor de vise care mor”, as vrea doar sa ma pot privi in oglinda in timp ce soptesc “iubesc, sunt fericita”. Oglinda o am, de iubit iubesc, dar sunt oare fericita? Ochii mei nu se lumineaza privindu-te si sufletul meu nu se umple de fericirea de a te stii iubit, eu doar traiesc si iubesc idea de a fi iubita, visez si fiecare vis al meu esti tu.
Poate ma auzi in tine si nu stii cine te striga, poate ma chemi la tine si nu te aud. Poate ma gasesti in gandurile tale si din cand in cand ma iubesti. Iubire calda, senina, romantica si gratioasa. Ca o ploaie de vara. Ca un zambet de copil. Ca o adiere de vant. Trecatoare, dar atat de frumoase si pure.
Poate ma iubesti cu adevarat in visele tale si imi zambesti cautandu-mi zambetul. Sau poate ma minti in zambetele tale si urmaresti sfarsitul. Nimic nu ma poate atinge. Sunt eu cea care isi cauta sfarsitul in bratele tale, ca fluturele atras de ultima lumina pe care o va vedea, sunt eu cea care-si striga neputinta de a-ti gasi imbratisarea, sunt eu cea care iubeste indiferent daca afara ploua sau e soare, sunt eu iubirea. Sunt doar eu.
E adevarat ca este important si momentul in care primesti declaratii sau scrisori parfumate, poate vei fi alergat la primul prieten si te vei fi laudat, poate doar o deschizi plictisit si citesti amuzat cuvinte insiruite unul dupa altul, fara sens, fara rezonanta in inima ta. Cel mult o pui deoparte in vraful de reviste sau pliante publicitare si uiti de ea pana te intreaba cineva daca o poate arunca. Ce n-as da sa-ti fi putut trimite mai demult aceste scrisori si sa le fi recitit acum impreuna, amuzandu-ne si reancarcandu-ne cu fiorii care te incearca la primul sarut.
Daca mi-as putea dori ceva si ar fi singura mea dorinta care se va implini cu siguranta, atunci ar fi aceasta: nimeni sa nu imi ia speranta. Caci numai sperand pot trai si numai traind pot spera ca cineva acolo sus isi va rasuci privirile si spre coltul meu de rai si…niciodata nu e prea tarziu. Eu chiar cred ca fiecare ne nastem spre a ne cauta jumatatea, fiecare avem in noi doar jumatate de fericire si poate de aceea, daca nu o daruim, ne doare si suntem nefericiti. Cauta-ti jumatatea de fericire si vei reciti altfel aceste randuri…
Ma gandesc adeseori daca aceasta scrisoare a ajuns in mainile tale, ma intreb cum reactionezi si daca mai vrei sau nu sa primesti, ma gandesc si am sa-ti dau solutia in curand. Ma bucur ca nu pot citi pe fata ta daca ma stii sau nu, ma bucur ca doar banuiesti si nu indraznesti sa intrebi, imi pare rau ca ma bucur pentru asa ceva…dar pur si simplu ma paralizeaza gandul ca as putea sa iti vorbesc. Sa iti spun toate acestea, cate le scriu.
Nu-ti fie teama ca am sa continui prea mult, poate am sa gasesc o cale sa termin ceea ce am de spus sis a te pastrez doar in gandurile mele, fara a te mai face partas la ele. Dar oare nu iti vor lipsi aceste ganduri in care esti tot ceea ce-si poate dori o femeie? Poate ai defecte, cine nu are, dar in visele mele esti doar tu. Cel mai bun. Cel mai frumos. Cel mai destept. Cel mai romantic.Iubeste-ma si tu in visele tale si apoi cauta-ma in gand de cate ori vei simti nevoia de a fi privit de catre cealalta jumatate a ta de iubire.

Niciun comentariu: