vineri, 31 iulie 2009

Ingerii mei

Nu i-am vazut, dar i-am simtit.Am stiut dintotdeauna ca sunt acolo, undeva, langa mine.Nu ii privesc doar ca pe simple ajutoare ale Celui de Sus, ca pe niste gardieni care bifeaza ce fapte bune ai mai facut.Ei nu sunt nici entitati care ne salveaza in momente de cumpana si nici nu se fac raspunzatori de minuni.
Nu i-am vazut inca, dar tot mai sper ca intr-o zi (nu cea din urma, sper) sa ii pot privi cu lacrimi in ochi si sa le multumesc.Stiu ca prin ei primesc gandurile bune, sentimentele de daruire, darnicie, intelegere.Intelepciunea, modestia, rabdarea. Si mai ales iubirea.Adevarata iubire.Singura pe care nu obosesti sa o cauti pentru ca o stii, o simti, e dintotdeauna in tine.
Nu i-am vazut inca, dar cred ca ii pot descrie. Au forma iubirii fara de pacat, sunt imbracati in fericirea de a fi acceptat asa cum esti, iar ochii sunt pur si simplu lumina.Si nu trebuie sa spui vreo rugaciune speciala pentru a-ti da intalnire cu ei, nu trebuie sa ai inscrisa in destin vreo intelegere magica, ei sunt ai tai si te urmeaza, e datoria lor sa-ti urmareasca viata, sa te ajute sa te inalti.Sa fii asemeni lor.
Nu i-am vazut inca, dar mi-as dori enorm sa le transmit la randul meu iubirea.Miros o floare si le transmit placerea mea.Privesc un frumos rasarit de soare si le doresc un apus asemenea.Imi mangai copiii si plutesc in lacrimile unei recunostinte mute, caci am primit prea mult si totusi vreau sa mai primesc.Eu stiu doar sa multumesc dupa si sper ca asta sa fie de ajuns.
Nu i-am vazut inca, dar daca ii vedeti voi, sa mi-i aratati si mie.Va voi crede ca sunt acolo, asa cum si voi veti crede ceea ce am scris si simtit eu.Pentru ca in fiecare din noi sta un inger gata sa isi recunoasca semenii si sa se bucure, trebuie doar sa inchizi ochii si sa te imaginezi asa.Un inger inconjurat de ingeri.Zbor placut!

Niciun comentariu: