duminică, 24 octombrie 2010

poezii dedicate 2

Alunga-mi, Doamne, visul primit in dar azi-noapte
Lungeste doar speranta de a mai crede-n soapte,
Intreaba-ma apoi daca gasit-am si iubirea
Nascuta din speranta, din soapte sau din visuri,
Apoi arunca-ma in ale iubitei negre-abisuri.


Amara este clipa in care imi spui ''Nu te iubesc''
Nu vezi acum cat sufar?De ce ma pedepsesti?
Durerea-mi este sora, uimirea-mi este frate
Rasuna-n mine urlete de inimi sfaramate.
E lunga noaptea iara, nu te mai parasesc,
Intreaba-te din nou, iubito, oare te mai iubesc?


Eu sunt aleasa?Spune! Mai stii pe cineva
Luna sa-i imprumute-n noapte o stea din raza sa?
Eu sunt a ta in noapte, dar ziua a cui sunt?
Nu ma cunosti!Uitat-ai al nostru legamant,
Al meu in veci sa fii, pamant pe-al meu mormant.


Cuteaza de ma-ntreaba, nu te sfii, nu doare,
Oriunde-ai fi in lume, doar striga-ma mai tare
Rugate-voi sa urli, de nu te aud indata
Inima-mi bate tare, mult prea infometata,
Nu stie sa astepte, sa stea sa mai asculte
Alte iubiri de care sa nu mai poat-apoi sa uite.

Niciun comentariu: